Schaam, schaam, schaam - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Susanne Haan - WaarBenJij.nu Schaam, schaam, schaam - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Susanne Haan - WaarBenJij.nu

Schaam, schaam, schaam

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

05 Mei 2011 | Spanje, Salamanca

Dag allemaal!

Even een heel kort berichtje dat ik dit weekend echt wat nieuwe verhaaltjes ga plaatsen. Het is heel erg, maar op één of andere manier heb is sinds half maart niets meer geschreven.

Mijn ouders zijn nu hier sinds maandag en mijn moeder heeft me even flink aan het verstand gebracht hoe er naar mijn updates wordt uitgekeken ;-).

Het is nu eindelijk tot me doorgedrongen en ik ga vanaf nu mijn leven beteren.

Uiterlijk zondagavond 23.59 heb ik 4 (kleine) verhalen geplaatst en zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

De te verwachten verhalen zijn: Mijn weekendje Valencia (25-27 maart :$, bezoek van Elise en Stephanie, Semana Santa en het bezoek van mijn ouders.

Ik deel het in 4 delen op zodat het voor mij makkelijker is om te vertellen en het niet één heeeeel erg groot verhaal wordt waar uiteindelijk geen lijn in zit.

Nu moet snel gaan, over een uurtje moet ik namelijk even naar de faculteit voor een les van 2 uurtjes en dan gaan we (mijn ouders en ik) naar Madrid!

Heel veel liefs (en tot uiterlijk zondag!)
Suus

  • 05 Mei 2011 - 05:58

    Zeger:

    Hehe, ik houd dé deadline in dé gaten...

  • 07 Mei 2011 - 13:06

    Arianne:

    Suus, suus, suus,,,,

    Ik wacht al een hele poos (al eeuwen..)
    Ik houd ook de tijd in de gaten!!
    Ik wil juist weten wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd...

    Liefs..

  • 07 Mei 2011 - 21:35

    Tante Marjo:

    Tssss....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Susanne

Actief sinds 23 Jan. 2011
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 8098

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 30 Juni 2011

Studie in Salamanca

Landen bezocht: